Доставка по Україні здійснюється транспортною компанією Нова Пошта:
* При купівлі товарів за роздрібними цінами, вказаними на сайті. Доставка замовлень з акційними товарами, товарів зі знижками, товарів з розділу "Акції" (незалежно від суми) — оплачується Одержувачем. У разі використання промокоду на знижку або знижок за іншими спеціальними пропозиціями вартість доставки оплачує Одержувач згідно тарифів компанії-перевізника. Безкоштовна доставка не поширюється на важкі товари (наприклад, акумулятори вагою понад 10 кг), великогабаритні товари (довжиною понад 100 см) та товари, що потребують додаткового обрешетування, навіть якщо сума замовлення перевищує 2000 грн. Безкоштовна доставка діє для способів доставки «у відділення / поштомат».
У разі вибору способу оплати «післяплата» комісію за переказ коштів сплачує Одержувач.
Замовлення до 200 грн., а також відрізна продукція (наприклад, кабель) та батарейки на будь-яку суму надсилаються лише за повної передоплати.
Термін зберігання Вашої посилки на відділенні – 5 днів, після чого посилка повертається відправнику.
Незалежно від обраного способу доставки, будь ласка, при отриманні перевірте обладнання на комплектність, відсутність пошкоджень і наявність гарантійного талона або іншої супровідної документації.
У разі виявлення пошкоджень, невідповідності товару або його комплектації необхідно у присутності оператора відділення або кур'єра Нової пошти скласти відповідний акт та відмовитися від отримання посилки. Після отримання товару претензії до зовнішнього вигляду та комплектації не приймаються.
Для отримання товару у поштоматі потрібен встановлений на смартфон застосунок Нової Пошти. У разі виявлення пошкоджень, невідповідності товару або його комплектації, необхідно звернутися до будь-якого відділення або зателефонувати до служби підтримки Нової Пошти для подання претензії.
Залишіть номер телефону і ми передзвонимо Вам