К сожалению, ваша корзина пуста. Исправить это недоразумение очень просто: выберите в каталоге интересующий товар и нажмите кнопку «В корзину». |
К сожалению, ваша корзина пуста. Исправить это недоразумение очень просто: выберите в каталоге интересующий товар и нажмите кнопку «В корзину». |
Системи контролю доступу в наші дні стають все більш популярними компонентами забезпечення безпеки для бізнесу (і навіть для дому). Пропонуючи кілька рівнів безпеки ці системи можуть задовольнити вимоги навіть найвибагливішого замовника. Припинення крадіжок, контроль місцезнаходження відвідувачів та персоналу, розмежування доступу до службових приміщень, особливо цінних даних, обладнання або матеріалів - ось лише малий список того, де можна використовувати таку систему.
Більшість власників малого та середнього бізнесу використовують звичайні замки та ключі для забезпечення фізичного доступу до приміщень. Незважаючи на те, що це надійний та перевірений варіант, проста та бюджетна система контролю доступу зможе зменшити ризики порушення безпеки та запобігти «дорогим» помилкам. Навіть у невеликому офісі швидше за все є необхідність обмежити доступ співробітників та клієнтів до певних зон у приміщенні.
Ось 5 причин, через які варто інвестувати в таку систему.
Знайома проблема, коли ключ загублений і Ви змушені міняти замок, щоб стороння людина, що знайшла, не могла потрапити в офіс? Також під цей випадок підпадає звільнення співробітників, які не повертають свої ключі від офісу. І знову Вам необхідно витрачати час і гроші на виготовлення нової копії ключа або на заміну замків, якщо співробітник, що звільнився, потенційно може бути небезпечний.
Коли ви використовуєте навіть автономний контролер доступу – Ви можете заблокувати лише один ключ доступу співробітника (картку або брелок), а також виготовити новий ключ. Це справа лише кількох хвилин.
Незалежно від того великий у Вас бізнес або малий - важливо мати можливість відстежувати вхід/вихід співробітників у зони з особливо цінним товаром, документами тощо. Можливо, хтось «тишком-нишком» виносить те, що йому не належить.
Також Ви можете використовувати систему контролю доступу для обліку робочого часу:
Бують випадки, коли співробітникам не варто надавати доступ до кожних дверей, поверхів або офісів. Наприклад, слюсар має доступ на територію підприємства, у свій цех, але йому нема чого робити в конференц-залі чи бухгалтерії. Або співробітнику відділу ІТ також нема чого робити на складі товару.
З першого погляду система контролю доступу може здатися дорогою та складною. При цьому вона може допомогти в збереженні енергії та зменшенні витрат на енергоносії та електроенергію. Інтегруючись із системою управління освітленням та системою підтримки заданої температури у приміщенні - вона може забезпечити ефективне витрачання ресурсів залежно від місцезнаходження співробітників, рівня природного освітлення та погодних умов на вулиці.
Також, впроваджуючи систему контролю доступу, Ви можете знизити витрати на фізичну охорону Вашого офісу та/або бізнесу. Плюс пропадає необхідність у співробітнику, який буде перебувати на «пропускному» пункті, контролюючи прихожих і те, щоб співробітники правильно відзначили свій прихід/догляд у журналі обліку.
Система контролю доступу дозволяє надати доступ до деяких зон лише певним людям, обмежити доступ до приміщень з матеріальними цінностями, щоб була можливість відстеження пересування цих цінностей. Або Вам необхідно обмежити доступ до приміщень з потенційно небезпечними речовинами, щоб зменшити шанс того, що непідготовлений співробітник отримає виробничу травму при доступі до приміщення.
Залишіть номер телефону і ми передзвонимо Вам