К сожалению, ваша корзина пуста. Исправить это недоразумение очень просто: выберите в каталоге интересующий товар и нажмите кнопку «В корзину». |
К сожалению, ваша корзина пуста. Исправить это недоразумение очень просто: выберите в каталоге интересующий товар и нажмите кнопку «В корзину». |
Гарантія поширюється на всі товари, що реалізуються в нашому магазині, і становить від 2-х тижнів до 60 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Гарантійне зобов'язання дає право Покупцю на гарантійне обслуговування протягом зазначеного терміну у випадках, якщо його працездатність порушується внаслідок заводського дефекту та Покупцем не порушені умови зберігання, транспортування, введення в експлуатацію та власне експлуатації виробу.
Транспортування несправного виробу до сервісного центру відбувається за рахунок Покупця. Термін виконання гарантійного обслуговування залежить від складності ремонту, але не більше ніж 30 днів. Якщо товар не може бути відремонтований, то він, відповідно до Покупця, може бути замінений на аналогічний.
Виробник не несе гарантійних зобов'язань у таких випадках:
Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності оригіналу заповненого гарантійного талона з печаткою магазину-продавця. Транспортування несправного виробу до сервісного центру відбувається за рахунок Покупця. Термін виконання гарантійного обслуговування залежить від складності ремонту, але не більше ніж 30 днів. У разі неможливості ремонту потужностями власного сервісного центру вироби відправляються на ремонт фірмі-виробнику. Якщо товар не може бути відремонтований, то за погодженням з Покупцем він може бути замінений на аналогічний. Для заміни товару в цьому випадку необхідно надати товар у повній комплектації, гарантійний талон та товарний чек.
Згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» обмін та повернення можливе протягом 14 днів з моменту відправки замовлення клієнту (товар не підійшов/не сподобався).
Повернення в цьому випадку можливе лише якщо:
У разі дотримання цих умов Клієнт оплачує зворотну доставку згідно з діючими тарифами ТК "Нова Пошта" або ТК «Автолюкс». При постачанні товару належної якості в індивідуальному порядку товар підлягає заміні чи поверненню за умови відшкодування витрат Продавця на виконання цього замовлення (згідно з пунктом 3 статті 702 ЦК України).
Не можна відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно споживачем, що його набуває. Тобто якщо річ замовлялася індивідуально для вас, повернути її не можна.
Також звертаємо Вашу увагу: куплений у нашому магазині товар зі знижкою \ з позначкою АКЦІЯ та/або РОЗПРОДАЖ) – ОБМІНУ та ПОВЕРНЕННЯ не підлягає!
Якщо виявився шлюб (прихований дефект) Ви можете повернути товар. Звернутися до претензії необхідно до закінчення Гарантійного терміну. Дефект не повинен бути наслідком неправильної експлуатації!
Розгляд претензії займає від однієї до десяти робочих днів. Після попереднього розгляду претензії Вам або буде повернено гроші за покупку, або повідомлено про необхідність проведення додаткової незалежної експертизи. Час розгляду претензії та час проведення (у разі потреби) незалежної експертизи в Гарантійний термін не включається. Звернення до спеціалізованої організації для проведення незалежної експертизи здійснюється Покупцем самостійно. У разі визнання експертизою фабричного дефекту вартість покупки повертається (замість дефектного виробу). Вартість проведення експертизи не компенсується!
Будь ласка, не забувайте перевіряти якість товару у момент отримання товару!
Залишіть номер телефону і ми передзвонимо Вам