К сожалению, ваша корзина пуста. Исправить это недоразумение очень просто: выберите в каталоге интересующий товар и нажмите кнопку «В корзину». |
К сожалению, ваша корзина пуста. Исправить это недоразумение очень просто: выберите в каталоге интересующий товар и нажмите кнопку «В корзину». |
Гарантія поширюється на всі товари, що реалізуються в нашому магазині, і становить від 2-х тижнів до 60 місяців, залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі товару на нашому сайті. Гарантійне зобов'язання дає право Покупцю на безкоштовне гарантійне обслуговування протягом зазначеного терміну у випадках, якщо працездатність товару порушується внаслідок заводського дефекту та Покупцем не порушено умов зберігання, транспортування, введення в експлуатацію та власне експлуатації виробу.
Важливо! Виробник не несе гарантійних зобов'язань у таких випадках:
Зверніть увагу! Здаючи обладнання в ремонт, Ви цим підтверджуєте свою згоду з умовами, вказаними нижче:
При надсиланні товарів до сервісного центру, для прискорення процесу ремонту, просимо Вас:
Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності оригіналу заповненого гарантійного талона з печаткою магазину-продавця. Транспортування несправного виробу до сервісного центру відбувається за рахунок Покупця. За умови гарантійного ремонту витрати на доставку несе сервісний центр.
Термін виконання гарантійного обслуговування залежить від складності ремонту, але не більше ніж 30 днів. За відсутності на складі сервісного центру необхідних для проведення ремонту запасних частин, час ремонту збільшується на термін їх поставки. У разі неможливості ремонту потужностями власного сервісного центру вироби відправляються на ремонт заводу-виробнику.
Якщо товар не може бути відремонтований, то за погодженням з Покупцем він може бути замінений на аналогічний. Для заміни товару в цьому випадку необхідно надати товар у повній комплектації, гарантійний талон та товарний чек.
Адреси для відправки обладнання:
Важливо! Адреса відправлення обладнання на сервіс попередньо погоджується з менеджером за тел. +38 050 44-111-51 або +38 068 44-115-51.
Сервісний центр Інтернет-магазину Revel:
Харків, Нова пошта №47
ФОП «Краснікова Ганна Юріївна» (ЄДРПОУ 3023408903)
(050) 663-49-36
Сервісний центр обладнання Hikvision, Dahua, Slinex, Uprox (та ін.):
Київ, Нова Пошта №9
ТОВ "Віатек" (ЄДРПОУ 36413740)
(050) 780-05-50
на представника
Сервісний центр обладнання Seven Systems:
Київ, Нова пошта №375
ФОП «Шуляківська Наталія Михайлівна» (ЄДРПОУ 3209615822)
(068) 499-12-67
Послуги "Зворотна доставка" та "Післяплата" потрібно скасувати.
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» обмін та повернення можливе протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін / повернення в цьому випадку можливе лише якщо:
У разі дотримання цих умов Клієнт оплачує зворотну доставку згідно з діючими тарифами транспортної компанії Нова Пошта. При постачанні товару належної якості в індивідуальному порядку товар підлягає заміні чи поверненню за умови відшкодування витрат Продавця на виконання цього замовлення (згідно з пунктом 3 статті 702 ЦК України).
Не можна відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно споживачем, що його набуває. Тобто якщо товар замовлявся індивідуально для Вас («під Замовлення»), повернути його не можна.
Також звертаємо Вашу увагу: куплений у нашому магазині товар зі знижкою / з позначкою АКЦІЯ та/або РОЗПРОДАЖ) – ОБМІНУ та ПОВЕРНЕННЮ не підлягає!
Якщо виявився брак (прихований дефект) Ви можете повернути товар товар (не стосується товарів з позначкою РОЗПРОДАЖ, а також товарів зі слідами встановлення та експлуатації). Звернутися з претензією необхідно до закінчення Гарантійного терміну. Дефект не повинен бути наслідком неправильної експлуатації!
Розгляд претензії займає від одного до десяти робочих днів. Після попереднього розгляду претензії Вам або буде повернено гроші за покупку, або повідомлено про необхідність проведення додаткової незалежної експертизи. Час розгляду претензії та час проведення (у разі потреби) незалежної експертизи в Гарантійний термін не включається. Звернення до спеціалізованої організації для проведення незалежної експертизи здійснюється Покупцем самостійно. У разі визнання експертизою заводського дефекту вартість покупки повертається (замість дефектного виробу). Вартість проведення експертизи не компенсується!
Важливо! При поверненні такого обладнання, як камера відеоспостереження, відеореєстратор або будь-яке інше обладнання під управлінням попередньо встановленої операційної системи, обов'язковою умовою є скидання програмного забезпечення на заводські налаштування. При недотриманні цієї умови вартість послуги скидання налаштувань на заводські установки є платною і становить 300,00 грн. Інакше компанія-продавець має право відмовити в прийомі обладнання на повернення/обмін.
Будь ласка, не забувайте перевіряти комплектацію, цілісність та якість товару в момент отримання замовлення!
Залишіть номер телефону і ми передзвонимо Вам